czwartek, 25 października 2012

Dywany jak małe dzieła sztuki

W ostatnim czasie zobaczyłam całe mnóstwo pięknych dywanów dla dzieci.  Mają tak przepiękne barwy i wzory, że aż chce się ich użyć jako obrazu i powiesić na ścianę ;)
  Rodzice, pohamujcie swoje artystyczne zapędy, te dywany nie są dla was, a dla waszych dzieci. Pewnie spodobają im się do tego stopnia, że nie będą chciały zejść z podłogi. 


Idzie już do nas pani Zima, pamiętajcie jak miło jest pobawić się maluchowi, czując coś fajnego pod stopami.

3 komentarze:

  1. może jakiś źródła tych zdjęć?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie w szczególności w pokoju dziecięcym bardzo ważne jest to, aby maluchy miały fajne dywany. Ja jestem zdania, ze również fajny wybór dywanów jest w sklepie https://homecarpets.pl/ w którym ja chętnie robię zakupy.

    OdpowiedzUsuń